Your first

Step
Up
Climber

אז מה זה בולדרינג בעצם?

בולדרינג הוא הטרנד הלוהט בעולם הטיפוס. הוא מאפשר לכל אחד לטפס כשכל מה שצריך הוא רצון טוב. בבולדרינג מטפסים במסלולי טיפוס קצרים עד גובה של 4.5 מטר והאבטחה נעשית על ידי מזרני נחיתה עבים ובטיחותיים.

מעבר להיותו ענף ספורט נועז וכיף ישנם אינספור כישורים פיזיים ומנטליים חיוניים שמקנה הטיפוס, החל מהחתירה להישגיות והיכולת להכיר ולאתגר את הגוף ועד היכולת לחזק את הביטחון העצמי ופיתוח יכולת החשיבה האסטרטגית, מיצוי פוטנציאל ותכנון צעדים ממוקדי מטרה. אנחנו רואים את טיפוס הבולדרינג, כספורט אורבני, חלק בלתי נפרד מתפיסת התנועה והפעילות הגופנית שכל כך תורמת לאורח חיים בריא.

אז אתה שואל אם טיפוס מתאים לך? בטח! הטיפוס מתאים לכולם, יש לנו במועדון מאות (כן, כן, מאות) מסלולים בכל הרמות, ככה שגם בפעם הראשונה בקיר תצליח לשים וי על כמה מסלולים מאתגרים.

לא רק כיף, גם אימון שלם - אירובי, כוח וסיבולת

באימון הטיפוס משלבים את כל מה שצריך לאימון ספורטיבי בריא ושלם. במועדון יש קומה ייעודית לאימונים והכשרות שכוללת בין היתר מתקני קמפוס, מונבורד, קירות אימונים, מתחם משקולות, TRX, וכל מה שאת.ה צריך.ה לאימון מקצועי מושלם.

זה לא מסוכן?

כן ולא, התשובה מורכבת. אומנם הטיפוס מוגדר כספורט אתגרי ברמת סיכון יחסית גבוה אבל המועדון שלנו מצוייד בכל אמצעי הבטיחות ועומד בתקני הבטיחות המחמירים ביותר של מכוני התקנים והתאחדויות הטיפוס בארץ ובאירופה. ככה שעל אף שישנן סכנות בטיפוס אתם מוגנים בכל אמצעי הבטיחות המקובלים בענף הבולדרינג. כל רצפת מתחם הטיפוס מרופדת במזרנים ייעודיים בעובי של כ-40 ס”מ שנועדו לספוג את עוצמת הנחיתה במקרה שאת.ה נופל.ת

כשתגיע למועדון בפעם הראשונה תתבקש למלא טופס ריליס וצוות המדריכים שלנו ילווה אותך בהדרכה ראשונית, יסביר לך איך לאחוז נכון וגם איך ליפול (גם ליפול אפשר בסטייל ובבטיחות).

Climbing is in our DNA
Freefit Logo

מנוי בפריפיט? הרווחת!

אנחנו חברים בפריפיט אז כל מנויי פריפיט יכולים להינות מכניסה יומית חינם  למועדון!

א' עד ה' 15:00-22:00
שישי 11:00-17:00
שבת 15:00-22:00
השלושה 3 קומה 1 | 03-6353600

רוצה שנחזור אלייך עם פרטים נוספים?

מקצועיות מעל הכל!

אנחנו בראש ובראשונה רואים את ענף הטיפוס כספורט תחרותי ומקצועי. ליבת הקהילה שלנו פועמת סביב הטיפוס כענף ספורט ולא כאטרקציה בלבד. אנחנו לא מחפשים להסתנוור ולסנוור עם מתקנים פומפוזיים, אלא שאנחנו מתמקדים באיכות של האימון, פיתוח הטכניקה וההישגיות הספורטיבית. מכאן שאנחנו מתחייבים לסטנדרטים הגבוהים ביותר במתקנים ובהון האנושי של הצוות שלנו.

אנחנו מאמינים בכוחה של הקהילה כמקור לחיזוק, השראה, מוטיבציה ודרבון להישגיות. לצד זה שאנחנו רואים בטיפוס ענף תחרותי, עיקר הדגש שלנו היא על הנחלת הרוח הספורטיבית ולכן אנחנו תופסים את הקהילה כזירת אימונים בה כולנו עוזרים ונעזרים ולומדים יחדיו בגובה העיניים. הטיפוס נמצא במרכז, אך השאיפה שלנו היא שהוא יהיה רק המתניע ליחסים חבריים "שיפרצו את גבולות הקיר".

מעוניין בשיעורים One on One וחוגים לכל הגילאים? גלה את בית הספר המקצועי בארץ לטיפוס ותתחיל להתרגל להגיע ממש גבוה
Professional
Professional
Professional

על טיפוס

הטיפוס מתאים לכולם! יש לנו למעלה מ-150 מסלולים מתחלפים ברמות שונות ככה שכל אחד יצליח! צוות המדריכים שלנו ידריכו אותך כשתגיע למועדון ואז תתחיל להתאמן בקצב שלך. אם אתה רוצה הדרכה פרטית, קורסים וחוגים שאלו את המדריכים בדלפק הכניסה לפרטים נוספים.

אתה לא חייב להיות בכושר או סופר חזק כדי להתחיל לטפס. במגוון המסלולים תוכל למצוא גם מסלולים קלים למתחילים ככה שבוודאות תצליח כבר בביקור הראשון בקיר! ככל שתתאמן יותר כך תוכל להתחזק ולעבור למסלולים המורכבים יותר! רק חשוב לוודא שאתה עושה חימום לפני שאתה מתחיל כדי למזער את הסיכון לפציעות (הצוות שלנו יכול לעזור אם אתה זקוק להדרכה – רק תשאל).

ניתן לטפס מגיל 5 ללא הגבלת גובה. הטיפוס מתאים לכולם! יש לנו למעלה מ-150 מסלולים מתחלפים ברמות שונות ככה שכל אחד יצליח!

כן ולא, התשובה מורכבת. אומנם הטיפוס מוגדר כספורט אתגרי ברמת סיכון יחסית גבוה אבל המועדון שלנו מצוייד בכל אמצעי הבטיחות ועומד בתקני הבטיחות המחמירים ביותר של מכוני התקנים והתאחדויות הטיפוס בארץ ובאירופה. ככה שעל אף שישנן סכנות בטיפוס אתם מוגנים בכל אמצעי הבטיחות המקובלים בענף הבולדרינג. כל רצפת מתחם הטיפוס מרופדת במזרנים ייעודיים בעובי של כ-30 ס"מ שנועדו לספוג את עוצמת הנחיתה במקרה שאתה נופל.

בבולדרינג העיקר הוא לא טיפוס לגובה אלא המיקוד בטכניקה. הקיר הוא רק כ4.5 מ' בנקודה הגבוהה ביותר שלו. וחשוב לזכור, שבעוד הידיים שלך עשויות להיות בחלק העליון, סביר להניח שהרגליים לא יהיו יותר מ -3 מ' מהמזרון. בכל שטח הטיפוס יש מזרני בטיחות שירככו את הנחיתה במידה ותיפול. יש גם שיטות ליפול בבטחה שתלמד בהדרכה הראשונית שהצוות יעביר לך כשתגיע לקיר כדי למזער את הסיכון לפציעות. ככל שתצבור ניסיון וביטחון תפסיק לשים לב לגבהים.

כל מסלול מסומן על ידי אחיזות בצבע זהה. לכל רמת קושי בטיפוס (דירוגים V1-V15) משוייך צבע ספציפי ככה שיהיה קל לזהות מה המסלולים שמתאימית לך.

על הקיר

אין צורך לשריין מקום, אפשר פשוט להגיע.

לא, פשוט בואו עם בגדי ספורט נוחים. ניתן לטפס רק עם נעלי טיפוס שאתם יכולים להשכיר אצלנו או להביא מהבית.

כן! יש מלתחות ולוקרים לשמירת חפצים כדי להבטיח שיהיה לכם אימון מושלם ונוח.

בטח! אנחנו ממש נשמח שתארח אצלנו. צרו איתנו קשר ונעזור לך לארגן אירוע בלתי נשכח!

על מחיר

עלות כניסה יומית היא 65 ש"ח, יש לנו מסלולים משתלמים ממש והנחות ייחודיות, אז כדאי להתעדכן במחירון המלא

כן 🙂 אם אתה מנוי ב FreeFit ו Move מגיעה לך כניסה יומית לאימון בקירות הטיפוס שלנו.

ברור! זו מתנה סופר מגניבה! צרו איתנו קשר לפרטים נוספים. ניתן גם לרכוש כרטיסיות אימון במחיר מוזל לצפייה במחירון המלא

כן! אם אתה סטודנט מגיעה לך הנחה קבועה של 5% במעמד הרכישה, לא כולל חנות ציוד טיפוס.
אם אתה חייל בשירות חובה מגיעה לך הנחה קבועה של 10% במעמד הרכישה, לא כולל חנות ציוד טיפוס.
בנוסף כניסה ראשונה לחיילים ב-35 ש"ח כולל נעליים וכניסה יומית בודדת ב-45 ש"ח.

על חוגים, מנויים ושיעורים

קודם כל, המנויים יכולים להיכנס חופשי לטיפוס במועדון. ככה שאם אתה מטפס בממוצע יותר מפעם בשבוע, אז המנוי כבר ממש משתלם לך.

בנוסף המנויים מקבלים הנחות קבועות בחנות המועדון, גישה לאירועים למנויים בלבד, הנחות קבועות במאסטר קלאסס ועוד המון הפתעות!

יש לנו מספר מסלולים ממש משתלמים למנויים לפי תקופת הזמן שתרצה לעשות אותו אז כדאי להתעדכן במחירון המלא

בטח! יש לנו חוגים לפי גילאים מגיל 5 ועד מבוגרים.

כשתגיע למועדון גש לדלפק לקבלת כל הפרטים ורישום. לפרטים מלאים על רישום לחוגים

אנחנו די בטוחים שלא תרצה, אבל אם בכל זאת, אז כן. אנחנו ממש פיירים בזה, הנה כאן אתה יכול לקרוא את מדיניות הביטולים שלנו

מחירון VKING ת"א

א',ב',ג',ה' – 07:00-23:00

ד' – 15:00-23:00

שישי 09:00-17:00
שבת 12:00-22:00

השלושה 3 קומה 1 , ת"א

 03-6353600

דילוג לתוכן